Garantia Produselor
Persoanele fizice: 24 Luni la toate produsele cu exceptia următoarelor: Cabluri DeTech - 60 Luni; Consumabile – 30 zile; Cartuse – 30 zile; Ecrane laptop – 12 Luni; Baterii / Acumulatori – 12 Luni; Produsele din gama REFURBISH/Resigilate - 12 Luni
Persoanele juridice: 12 luni la toate produsele, cu exceptia consumabilelor și a cartușelor, care au garantie 30 zile;
Revânzători: 24 Luni la toate produsele cu exceptia următoarelor: Cabluri DeTech - 60 Luni; Consumabile – 30 zile; Cartuse – 30 zile; Ecrane laptop – 12 Luni; Baterii / Acumulatori – 12 Luni; Produsele din gama REFURBISH/Resigilate - 12 Luni
Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice, etc.), setări şi instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionării echipamentelor.
Informaţii despre returul garanţiilor:
- Toate produsele defecte (neconforme) trebuie predate la sediul firmei, iar dacă acest lucru nu este posibil, se vor trimite către noi, pe cheltuiala dvs., prin orice firmă de curierat sau Poştă. Ne rezervăm dreptul să refuzăm coletele cu plata transportului la noi. Coletul trebuie ambalat corespunzător, pentru a fi protejat pe durata transportului. Coletul trebuie să conţină o copie a facturii, a garanţiei şi o descriere detaliată a defectul reclamat.
- Odată recepţionat, se testează produsul pentru defectul/defectele reclamate. Remedierea defecțiunii se face în maxim 15 zile de la primirea produsului. În funcție de gravitatea defecțiunii, vom decide dacă reparăm produsul, îl înlocuim sau vă returnăm banii. Returul acestora (înapoierea produsului reparat sau înlocuit) este suportat de noi.
- Dacă defectul reclamat nu se manifestă, se va înapoia produsul cu taxele de transport suportate tot de dvs.
- De asemenea, în cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, adică 150 lei/ora.