Informatii Livrare

Taxe de livrare

- TRANSPORT GRATUIT pentru o comandă de minim 300 LEI (prin Curierat rapid în aria de acoperire a curierului, sau Poşta Română în afara ariei, pentru un colet de maxim 5kg)

- 15 LEI (prin  Poşta Română , oriunde în România, pentru un colet de maxim 1kg, timp de tranzit 3-5 zile lucrătoare). Pentru acest tip de transport, acceptăm toate metodele de plată ( ramburs, card online, transfer bancar).

- 17 LEI (prin Sameday Curier, în aria de acoperire a curierului, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucratoare. Pentru zona1 (localităţi secundare) și perioade aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile); Pentru acest tip de transport, acceptăm toate metodele de plată ( ramburs, card online, transfer bancar).

21 LEI (prin Fan Courier, în aria de acoperire a curierului, pentru un colet de maxim 1kg, timp de tranzit 1-2 zile lucrătoare.  Pentru perioadele aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile); Pentru acest tip de transport, acceptam doar plata în avans (card online sau transfer bancar).

*Dacă sunteți în afara ariei de acoperire a curierului (km suplimentari), atunci vă putem livra produsele doar prin Poșta Română, cost colet 15 lei.



Informaţii despre livrarea comenzilor:

Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile clienților cu istoric negativ (comenzi refuzate, refuzuri nejustificate). Costul transportului şi timpul de tranzit sunt prezentate mai sus. 

Pentru comenzile din afara ţării, se accepta doar plata cu cardul, iar taxa de livrare diferă în funcţie de ţara de destinaţie.

Coletele vor fi ambalate corespunzător pentru a fi protejate pe timpul transportului. În funcţie de produs, ambalajul de transport va fi: cutie de carton, folie cu bule de aer, etichetă "ATENTIE FRAGIL".

 În cazul unei livrări incomplete de bunuri sau unei încurcături, consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat sau în maxim 48 ore de la ridicarea coletului, altfel livrarea se consideră efectuată complet şi fără daune.

Dacă se constată daune evidente la colet, atunci cumpărătorul este obligat să scrie un raport de daună în prezenţa curierului sau să nu accepte bunurile. Raportul de daună este o condiţie necesară de îndeplinit în procesul reclamaţiei.


Informaţii despre returul garanţiilor:

 Toate produsele defecte (neconforme) se vor trimite către noi, pe cheltuiala dvs. Returul acestora (înapoierea produsului reparat sau înlocuit) este suportat de noi. Remedierea defecțiunii se face în maxim 15 zile de la primirea produsului. În funcție de gravitatea defecțiunii, vom decide dacă reparăm produsul, îl înlocuim sau vă returnăm banii.

 

Informaţii despre returnarea produselor:

Pentru a va exercita dreptul de retragere (valabil doar pentru persoane fizice) trebuie să ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, înregistrand o cerere de retur (Contul Meu > Adauga Retur Nou).


Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, aveţi dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanţă, fără a preciza motivele, în termen de    14 zile de la data la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.


Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul ca aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate, si în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca si cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.


Expediaţi produsele sau inmânaţi-le direct nouă la adresa: str. Vasile Alecsandri 70, Baia Mare, cod 430351,    fără întârzieri nejustificate, şi în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile.


Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Pentru a nu vă deplasa la firme de curierat, putem emite noi o cerere de ridicare a produselor, în acest caz produsul trebuie să fie ambalat corespunzător şi pregătit pentru ridicare. Un curier va veni la adresa dvs.şi va ridica coletul. În acest caz, vi se va reţine costul returnării din totalul sumei de rambursat.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Operatorii noştri vă vor oferi suport în alegerea modalităţii de returnare şi vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.