- TRANSPORT GRATUITpentru o comandă de minim 299 LEI (pentru un colet de maxim 5kg), sau RIDICARE DIN MAGAZIN Baia Mare.
- 13 LEIprin Sameday EasyBox , ridicare personală din Locker, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucrătoare (timpul de tranzit poate creşte cu 1-2 zile în localităţile secundare şi perioade aglomerate);
-17 LEIprin DPD, oriunde în România,pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucratoare. Pentru localităţi secundare și perioade aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile;
-17 LEIprin Sameday Curier, în aria de acoperire a curierului fără km suplimentari, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucratoare. Pentru zona1 (localităţi secundare) și perioade aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile);
- 17 LEIprin Poşta Română , ridicare personală de la Oficiul Poştal, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-3 zile lucrătoare pentru oraşele principale (timpul de tranzit poate creşte cu 1-2 zile în localităţile secundare şi perioade aglomerate);

Informaţii despre livrarea comenzilor:
Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile clienților cu istoric negativ (comenzi refuzate, refuzuri nejustificate). Costul transportului şi timpul de tranzit sunt prezentate mai sus.
Pentru comenzile din afara ţării, se accepta doar plata cu cardul, iar taxa de livrare diferă în funcţie de ţara de destinaţie.
Coletele vor fi ambalate corespunzător pentru a fi protejate pe timpul transportului. În funcţie de produs, ambalajul de transport va fi: cutie de carton, plic antisoc, plic curierat, folie cu bule de aer, etichetă "ATENTIE FRAGIL".
În cazul unei livrări incomplete de bunuri sau unei încurcături, consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat sau în maxim 48 ore de la ridicarea coletului, altfel livrarea se consideră efectuată complet şi fără daune.
Dacă se constată daune evidente la colet, atunci cumpărătorul este obligat să scrie un raport de daună în prezenţa curierului sau să nu accepte bunurile. Raportul de daună este o condiţie necesară de îndeplinit în procesul reclamaţiei.
Informaţii despre returul garanţiilor:
Toate produsele defecte (neconforme) se vor trimite către noi, pe cheltuiala dvs. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa: str. Victoriei Nr.106, Baia Mare, cod 430070, tel. 0362-801.422. Returul acestora (înapoierea produsului reparat sau înlocuit) este suportat de noi. Remedierea defecțiunii se face în maxim 15 zile de la primirea produsului. În funcție de gravitatea defecțiunii, vom decide dacă reparăm produsul, îl înlocuim sau vă returnăm banii.
Pentru a va exercita dreptul de retragere (valabil doar pentru persoane fizice) trebuie să ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, înregistrand o cerere de retur (Contul Meu > Adauga Retur Nou). Dreptul de retragere nu este valabil în cazul produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, produsele consumabile care au fost deschise şi folosite.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, aveţi dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanţă, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul ca aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate, si în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca si cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa: str. VictorieiNr.106, Baia Mare, cod 430070, tel. 0362-801-422 fără întârzieri nejustificate, şi în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii coletului. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. La cerere, pentru a nu vă deplasa la firme de curierat, putem trimite noi curierul pentru a ridica coletul, iar produsul trebuie să fie ambalat corespunzător şi pregătit pentru ridicare. În acest caz, vi se va reţine costul returnării din totalul sumei de rambursat. Acesta nu poate depăşi costul de livrare iniţial, dacă coletul se returnează prin aceeaşi metodă de livrare. Dacă optaţi pentru returnarea produsului prin altă metodă de livrare, costul returului poate fi mai mare.
Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Dacă produsul este returnat într-o
stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou (ambalaj deteriorat/rupt/lipsa, accesorii
lipsă, produs deteriorat/lovit/zgâriat, produsul nu este curat exact cum a fost primit, etc.), ne
rezervăm dreptul de a reţine o taxă pentru readucerea produsului în starea
iniţială, sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea
produsului ca resigilat. Prin urmare, în aceste cazuri, din preţul produsului
returnat, avem dreptul de a reţine o sumă de bani ce reprezintă diminuarea
valorii produsului în proporţie de maxim 20% din valoarea iniţială a
produsului, după caz.
Stocul acestui produs este epuizat
Completati rubricile de mai jos si va vom trimite o alerta pe mail atunci cand acesta revine in stoc.