Informatii Livrare/ Retur
Taxe de livrare
- TRANSPORT GRATUIT pentru o comandă de minim 299 LEI (pentru un colet de maxim 5kg), sau RIDICARE DIN MAGAZIN Baia Mare.
- 13 LEI prin Sameday EasyBox , ridicare personală din Locker, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucrătoare (timpul de tranzit poate creşte cu 1-2 zile în localităţile secundare şi perioade aglomerate);
- 17 LEI prin DPD, oriunde în România, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucratoare. Pentru localităţi secundare și perioade aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile;
- 17 LEI prin Sameday Curier, în aria de acoperire a curierului fără km suplimentari, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucratoare. Pentru zona1 (localităţi secundare) și perioade aglomerate, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile);
- 17 LEI prin Poşta Română , ridicare personală de la Oficiul Poştal, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-3 zile lucrătoare pentru oraşele principale (timpul de tranzit poate creşte cu 1-2 zile în localităţile secundare şi perioade aglomerate);
- 19 LEI prin Fan Courier, în aria de acoperire a curierului fără km suplimentari, pentru un colet de maxim 5kg, timp de tranzit 1-2 zile lucrătoare. Pentru perioadele aglomerate şi localităţi secundare, timpul de tranzit poate să crească cu 1-2 zile;

Informaţii despre livrarea comenzilor:
Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile clienților cu istoric negativ (comenzi refuzate, refuzuri nejustificate). Costul transportului şi timpul de tranzit sunt prezentate mai sus.
Pentru comenzile din afara ţării, se accepta doar plata cu cardul, iar taxa de livrare diferă în funcţie de ţara de destinaţie.
Coletele vor fi ambalate corespunzător pentru a fi protejate pe timpul transportului. În funcţie de produs, ambalajul de transport va fi: cutie de carton, folie cu bule de aer, etichetă "ATENTIE FRAGIL".
În cazul unei livrări incomplete de bunuri sau unei încurcături, consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat sau în maxim 48 ore de la ridicarea coletului, altfel livrarea se consideră efectuată complet şi fără daune.
Dacă se constată daune evidente la colet, atunci cumpărătorul este obligat să scrie un raport de daună în prezenţa curierului sau să nu accepte bunurile. Raportul de daună este o condiţie necesară de îndeplinit în procesul reclamaţiei.
Informaţii despre returul garanţiilor:
Toate produsele defecte (neconforme) se vor trimite către noi, pe cheltuiala dvs. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa: str. Vasile Alecsandri 70, Baia Mare, cod 430351. Returul acestora (înapoierea produsului reparat sau înlocuit) este suportat de noi. Remedierea defecțiunii se face în maxim 15 zile de la primirea produsului. În funcție de gravitatea defecțiunii, vom decide dacă reparăm produsul, îl înlocuim sau vă returnăm banii.